Friday, March 25, 2011

Lelaki vs Kucing

Terbaca Harian Metro hari ni, seorang wanita tekad tak mahu kahwin dengan lelaki kerana lebih cintakan kucing berbanding lelaki. Wah !! apa yang ada pada kucing tu sampai xmau kahwin nih? tahukah anda nikmat dan kelebihan berkahwin? Setiap kali dia mencium, memeluk dan bermain dengan kucing, nalurinya terhadap lelaki semakin pudar. Beliau pernah dilamar oleh seorang lelaki untuk berkahwin tetapi ditolak lamarannya atas alasan lebih sayangkan kucing kucing beliau. Setahu aku, nak bela kucing ni pun perlukan modal yang banyak jugak. Makanan, ubatan, vitamin macam macam lagi. Kalau kahwin, semua2 tu InsyaAllah suami bleh tanggung. Boleh ja bela kucing dan berkahwin, Di ingatkan di sini, berkahwin itu sebahagian Sunnah Rasullullah.

Picture from Google

2 comments:

cik fara @ fanadz said...

yes kie..boleh je buat dua benda serentak. kalau aku, lagi la nak bela kucing bersama2 suami.hihi.

otteck45 said...

bela suami la cik faranadz oi.. suami happy, kucing pn happy, kl x happy dia xmo beli friskies. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...