Saturday, April 9, 2011

Ghairah

Datin Ghairah

Sebuah lagi filem terbitan De Baron yang rasanya semua rakaman dijalankan di Langkawi. Dibintangi Maria Farida, Aaron Aziz, Faizal dan ramai lagi. Maria Farida yang memang sesuai pegang watak datin yang daring melentok melentik liuk. Abis Datuk datuk semua meleleh air liur tengok. Filem yang dijangkakan akan mula ditayangkan tengah tahun 2011. Sama sama kita tengok nanti ya !!!



Ini plak update dari FINAS jumlah kutipan filem tempatan dan jadual tayangan bagi tahun 2011

JUDUL FILEM KOS PRODUKSI  MULA TAYANG KUTIPAN KASAR (RM) 
Khurafat 1.50 juta 13.01.2011 8.08 juta
HAQ 2.50juta 27.01.2011 0.80 juta
Sini Ada Hantu 1.20 juta 10.02.2011 1.30 juta
Kembar Siang 1.64 juta 24.02.2011 1.21 juta *
Hikayat Merong Mahawangsa 6.82 juta 10.03.2011 6.37 juta *
Ratu The Movie 1.34 juta 17.03.2011 0.20 juta
...Dalam Botol 0.88 juta 24.03.2011 0.53 juta *
Cun 1.00 juta 31.03.2011 0.55 juta *
Di Larang Masuk 1.10 juta 07.04.2011  
Senjakala 1.51 juta 14.04.2011  
Penunggu Istana 0.60 juta 21.04.2011  
Seru 1.42 juta 28.04.2011  
Momok Jangan Panggil Aku 2.00 juta 05.05.2011  
Kongsi 1.82 juta 12.05.2011  
Nur Kasih The Movie 2.83 juta 19.05.2011  
Karak   26.05.2011  
Toyol Nakal   02.06.2011  
KL Gangster   09.06.2011  
3 2 1 Cinta   16.06.2011  
Rasuk   23.06.2011  

update setakat 06 April 2011

Source FINAS

6 comments:

ladyzamea said...

ingat saperlah yg ghairah tu..
rupanya movie!!!

x suka tngok cerita ghairah2,
suka tngok cerita kelakar jer...
huhu...

otteck45 said...

tgk la maria farida melentok melentik liuk dlm muvi nih.. citer kelakar pun bnyk dlam list FINAS tu.. :)

cik fara @ fanadz said...

aku tengok dah trailer dia.huhu.gewdix.

otteck45 said...

faranadz: gewdix2 cmtu ramai datok suka.. tapi rituh dia kapel ngn dak muda kan.. hehehe

Sekamar Rindu said...

haha..tajuk pun dah lain mcm je bunyinya tu..:)

otteck45 said...

Tajuk pun main peranan nk wat marketing. Huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...