Thursday, May 26, 2011

Ayah Langgar Anak Sendiri

Menyesal gila kalau jadi macam ni. memang dah banyak kes langgar anak atau budak. Dorang kan kecik, memang tak perasan. So, lepas ni kawan kawan, hati hati nak keluar rumah, pastikan anak anda di mana, anda nampak dia sebelum bergerak kenderaan. Perlahankan keta bila masuk kawasan perumahan. Tau la keta semua best2, tapi beringat takut ada budak tiba tiba melintas memang tak sempat nak break. Seriyau darah tengok video ni. Sekadar untuk pengajaran dan iktibar.

3 comments:

::fadxieza:: said...

xberani nak tengok la..
huhu..

ladyzamea said...

ya ampon!!
berhenti jap nafaz tengok video ni..
kiranya x salahlah kalau sy ni terjerit2 panggil anak2 bila ayah dia nak gerakkan kereta...!!

Fikri Rais said...

fad: mmg bleh stop jantung tgk video2 camni.. tambah2 kl yg dh ada anak
ladyzamea: biarlah org nk ckp kita bising jerit2, tapi anak kita selamat kn. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...